Antara Kita Ada Cerita

Malam ni berpeluang untuk mencoret sedikit sebanyak perkara yang singgah di hati dalam waktu terdekat. Semester 4 dah pon sampai ke penghujungnya, masing2 excited untuk bercuti, tapi hati ni xsama dengan orang lain. Tiada raut wajah gembira, tiada senyum ceria...semuanya seakan kosong tanpa rasa. Mengenangkan cuti yang agak lama, terasa jugak kesedihan untuk berpisah dengan kawan-kawan. Ntahkan kita ada jodoh untuk bertemu lagi atau pon tidak. Semoga masih ada ruang dan peluang untuk kita menyambung ukhwah hingga ke akhirnya. 


Terlalu banyak peristiwa untuk dikenang sepanjang semester ni berlangsung dan terlalu banyak wajah yang perlu diingat apabila semester ni sampai ke penghujung. Dedikasi istimewa buat bakal2 guru khususnya rakan2 setugas dalam PERMOR, semoga segala urusan dipermudahkan. Untuk Abg Effy Haridth, terima kasih untuk segala tunjuk ajar dan usaha abg sepanjang kita bekerja bersama, usaha untuk mengajar saya berdikari dan usaha untuk menjadikan saya lebih kuat dan matang dalam membuat keputusan. Buat kakak tersayang Kak Khairu Saidatul Akmal, setiap kata-kata akak mampu untuk menenangkan saya yang seringkali gagal mengawal emosi dan mampu meniup pergi keresahan hati saya. Tanpa sedar saya banyak belajar erti kekuatan dan ketabahan dari akak. Kepada senior2 yang lain, saya tetap mendoakan yang terbaik buat semua. 


Buat sahabat2 yang sentiasa di hati especially MardhiahSumayah... i'll miss all of you. Rindukan gurau senda dan gelak tawa korang, semoga kita akan terus kekal bersahabat. Kita baru kenal, kita baru rapat tapi antara kita ada keserasian, mungkin itu yang menjadikan kita lebih akrab antara satu sama lain. Alhamdulillah, kita ditakdirkan bertemu untuk berkongsi apa yang ada, untuk saling memberi dan menerima.



2 comments:

  1. Replies
    1. thanx abg effy..bangga jap blogger terkenal singgah sini :)

      Delete